- Lëvizja paralele brenda të njëjtës kategori
Në zbatim të Ligjit nr.152/2013, datë 30.05.2013 “Për nëpunësin civil”, i ndryshuar, Kreu V “Lëvizja paralele dhe ngritja në detyrë”, nenit 26 “Plotësimi i vendeve të lira në kategorinë e ulët apo të mesme drejtuese” dhe Vendimit të Këshillit të Ministrave nr.242, datë 18.03.2015 “Për plotësimin e vendeve të lira në kategorinë e ulët dhe të mesme drejtuese”, i ndryshuar, Kreu II, Komisioni Qendror i Zgjedhjeve, njofton se:
Në Administratën e KQZ-së ka 1(një) vend të lirë pune në pozicionin, Drejtor në Drejtorinë Juridike. Kategoria e pagës II-b.
- Shpallja është e hapur për të gjithë nëpunësit civil të kategorisë së mesme drejtuese, në të gjitha institucionet, pjesë e shërbimit civil. Nëse nga procedura e mësipërme pozicioni punës mbetet ende vakant, konkurrimi do të vazhdojë me procedurën si më poshtë:
- Përshkrimi i përgjithshëm i punës (detyrat kryesore) për këtë pozicion:
- Të sigurojë bazueshmërinë ligjore në të gjitha aktet e Komisionit Shtetëror të Zgjedhjeve (vendime, udhëzime).
- Të përgatisë projekt-aktet e Komisionit Qendror të Zgjedhjeve, në zbatim të kompetencave të Kodit Zgjedhor.
- Të përfaqësojë KQZ-në në proçeset gjyqësore (shqyrtimi/hartimi i kërkesë padive, përgatitja e prapësimeve brenda afateve ligjore, përfaqësimi përpara trupit gjykues) në të gjitha shkallët e gjyqësorit, në bazë të autorizimeve të titullarit duke analizuar provat dhe bazën ligjore.
- Të shqyrtojë marrëdhëniet juridike të institucionit me të tretët dhe hartimin e kontratave të ndryshme për përcaktimin e të drejtave dhe detyrimeve të Institucionit në këto marrëdhënie.
- Të organizojë dhe menaxhojë punën për dhënien e konsulencës juridike për drejtoritë e tjera, për ti shërbyer realizimit të detyrave të tyre.
- Të administrojë proçesin e shqyrtimeve në rrugë gjyqësore të ankimeve pranë organeve drejtuese të KQZ-së dhe në Kolegjin Zgjedhor.
- Të garantojë në bashkëpunim me drejtoritë e tjera të institucionit, zbatimin e vendimeve të Gjykatës, ku KQZ ka qenë palë ndërgjyqëse.
- Të asistojë organet drejtuese të KQZ-së në proceset e shqyrtimeve administrative të ndërmarra prej tyre në zbatim të ligjit zgjedhor dhe ligjeve të veçanta.
- Të kërkojë prova, dokumenta, informacione mga administrata e KQZ-së për të gjitha paditë, ankesat apo kallëzimet ndaj KQZ-së.
- Të administrojë proçesin e emërimit të ekspertëve kontabël, për auditimin e fondeve të përfituara dhe të shpenzuara nga partitë politike dhe aktet e KQZ të nxjerra në zbatim të tyre për kontrollin financiar të Partive Politike.
- Të koordinojë veprimtarinë juridike në strukturat e posacme, dekriminalizimit dhe Financimit të Partive Politike.
- Të administrojë dhe mbikëqyrë proceset administrative të cilat ngarkojnë KQZ-në për kryerjen e tyre.
- Të administrojë raportet e monitorimit të hartuara nga Enti Rregullator për monitorimin e fushatës zgjedhore.
- Të administrojë dhe monitorojë matricën e akteve nënligjore të drejtorisë juridike dhe të institucionit.
- Të japi konsulencën juridike në veprimtarinë e KQZ-së.
- Kryen herë pas here detyra të tjera që i ngarkohen nga eprorët.
- Kushtet minimale që duhet të plotësojë kandidati për këtë procedurë janë:
- të jetë nëpunës civil i konfirmuar, brenda së njëjtës kategori për të cilën aplikon;
- të mos ketë masë disiplinore në fuqi;
- të ketë, të paktën, vlerësimin e fundit “Mirë” apo “Shumë mirë”;
- të plotësojë kushtet dhe kërkesat e posaçme, të përcaktuara në shpalljen për konkurrim.
- Kërkesat e veçanta për këtë vend pune janë;
- Të ketë arsim të lartë, master shkencor, në Shkenca Juridike.
- Përvoja: Eksperiencë në punë jo më pak se 3 vjet në pozicione të nivelit të ulët drejtues në administratën publike.
- Të ketë njohuri të gjera të politikave në shërbimet juridike, legjislacionit, procedurave sipas veprimtarisë që mbulon drejtoria.
- Njohuri shumë të mira të procedurave administrative, profesionale.
- Aftësi për të përcaktuar objektiva, vendosur prioritete dhe respektuar afate.
- Aftësi për të planifikuar, rishikuar dhe koordinuar punën e stafit nën varësi.
- Aftësi shumë të mira komunikimi, prezantimi, aftësi analitike dhe fleksibilitet në pranimin e metodave dhe procedurave të reja.
- Të disponojë dëshmi/certifikatë dhe të flasë e të shkruajë një gjuhë të BE, avantazh anglisht.
- Kandidatët do të vlerësohen për njohuritë e tyre në këto fusha:
- Njohuritë për Kushtetutën e Republikës së Shqipërisë;
- Ligjin nr.10019, datë 28.12.2008, “Kodi Zgjedhor i Republikës së Shqipërisë;
- Kodin e Procedurave Administrative;
- Ligjin nr.119/2014, “Për të drejtën e informimit”;
- Njohuritë mbi Ligjin nr. 90/2012, “Për administrimin dhe funksionimin e administratës shtetërore”
- Njohuritë mbi Ligjin nr. 152/2013 “Për nëpunësin civil ”;
- Ligjin nr.9131 ,datë 08.09.2003 “Për rregullat e etikës në administratën publike”
- Kandidati duhet të dërgojë me postë ose dorazi në një zarf të mbyllur, në zyrën e Protokollit të KQZ-së, dokumentet e dosjes së tij personale:
- Letër motivimi për aplikim në vendin vakant;
- Një kopje të jetëshkrimit (V);
- Fotokopje e diplomës nëse aplikanti disponon një diplomë të një universiteti të huaj, atëhere ai duhet ta ketë të njehësuar atë pranë ministrisë përgjegjëse për arsimin;
- Fotokopje e listës së notave nëse ka një diplomë dhe listë notash, të ndryshme me vlerësimin e njohur në Shtetin Shqiptar, atëhere aplikanti duhet ta ketë të konvertuar atë sipas sistemit shqiptar;
- Një fotokopje e librezës së punës e plotësuar;
- Vërtetim i gjendjes gjyqësore; çertifikata të kualifikimeve, trajnimeve të ndryshme;
- Fotokopje e letërnjoftimit;
- Aktin e deklarimit të statusit të nëpunësit civil të nivelit të mesëm drejtues;
- Formularin e vlerësimit të punës për periudhën Janar – Qershor për vitin 2020;
- Vërtetim nga punëdhënësi i fundit, që aplikanti nuk ka masë disiplinore në fuqi.
Afati i fundit i dorëzimit të dokumentave është data 30.10.2020, 10 (dhjetë) ditë kalendarike nga momenti i shpalljes në portal.
Në datën 03.11.2020 do të shpallet lista e vlerësimit paraprak të kandidatëve që do të vazhdojnë konkurimin në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”, në faqen zyrtare të KQZ-së dhe në stendën e informimit të publikut.
Kandidatët e skualifikuar do të njoftohen individualisht nga njesia përgjegjëse për shkaqet e moskualifikimit, në të njëjtën ditë me shpalljen e listës së verifikimit paraprak.
Kandidatët e pakualifikuar paraqesin ankesat me shkrim pranë njesisë përgjegjëse, brenda 3 ditëve kalendarike nga data e njoftimit individual dhe ankuesi merr përgjigje brenda 5 ditëve kalendarike nga data e depozitimit të saj.
Intervista e strukturuar me gojë do të zhvillohet në ambjentet e KQZ-së datën 13.11.2020 ora 10-00
- c)Mënyra e vlerësimit të Kandidatëve;
Nëpërmjet dokumentacionit të dorëzuar dhe intervistës së strukturuar me gojë.
Totali i pikëve të vlerësimit të kandidatit është 100, të cilat ndahen përkatësisht:
- 40 pikë për dokumentacionin edorëzuar, i ndarë:
- 20 pikë përvojën,
- 10 pikë për trajnime apo kualifikime të lidhura me fushën përkatëse
- 10 pikë për çertifikimin pozitiv apo për vlerësimin e rezultateve individuale në punë, në rastet kur procesi i çertifikimit nuk është kryer
- 60 pikë për intervistën me gojë.
Komisioni, në përfundim të vlerësimit, njofton individualisht kandidatët që kanë konkurruar për rezultatin e tyre.
Ankesat nga kandidatët për rezultatin e pikëve, paraqiten me shkrim në Komitetin e Pranimit për Lëvizjen Paralele” (KPLP), brenda 3 ditëve kalendarike nga data e njoftimit individual dhe ankuesi merr përgjigje brenda 5 ditëve kalendarike nga data e depozitimit të saj.
Komisioni, brenda 24 (njëzet e katër) orëve pas përfundimit të procedurave të ankimit përzgjedh kandidatin, cili renditet i pari ndër kandidatët që kanë marrë të paktën 70 pikë e lartë (70% të pikëve) për t’u emëruar në pozicionin Drejtor i Drejtorisë Juridike.
Kandidati Fitues do të shpallet nga Njësia Përgjegjëse në datën 23.11.2020.
Njoftimi do të bëhet në portalin”Shërbimi Kombëtar i punësimit”, në faqen zyrtare të KQZ-së dhe në stendën e informimit të publikut.
- Ngritja në Detyrë.
Në zbatim të Ligjit nr.152/2013, datë 30.05.2013 “Për nëpunësin civil”, i ndryshuar, Kreu V – “Lëvizja paralele dhe ngritja në detyrë”, nenit 26 “Plotësimi i vendeve të lira në kategorinë e ulët apo të mesme drejtuese” dhe Vendimit të Këshillit të Ministrave nr.242, datë 18.03.2014 “Për plotësimin e vendeve të lira në kategorinë e ulët dhe të mesme drejtuese”, i ndryshuar Kreu III, “Ngritja në detyrë”, njoftohet se:
Në Administratën e KQZ-së ka 1(një) vend të lirë pune në pozicionin, Drejtor në Drejtorinë e Juridike. Kategoria e pagës II-b.
- Përshkrimi i përgjithshëm i punës (detyrat kryesore) për këtë pozicion pune janë:
- Të sigurojë bazueshmërinë ligjore në të gjitha aktet e Komisionit Shtetëror të Zgjedhjeve (vendime, udhëzime).
- Të përgatisë projekt-aktet e Komisionit Qendror të Zgjedhjeve, në zbatim të kompetencave të Kodit Zgjedhor.
- Të përfaqësojë KQZ-në në proçeset gjyqësore (shqyrtimi/hartimi i kërkesë padive, përgatitja e prapësimeve brenda afateve ligjore, përfaqësimi përpara trupit gjykues) në të gjitha shkallët e gjyqësorit, në bazë të autorizimeve të titullarit duke analizuar provat dhe bazën ligjore.
- Të shqyrtojë marrëdhëniet juridike të institucionit me të tretët dhe hartimin e kontratave të ndryshme për përcaktimin e të drejtave dhe detyrimeve të Institucionit në këto marrëdhënie.
- Të organizojë dhe menaxhojë punën për dhënien e konsulencës juridike për drejtoritë e tjera, për ti shërbyer realizimit të detyrave të tyre.
- Të administrojë proçesin e shqyrtimeve në rrugë gjyqësore të ankimeve pranë organeve drejtuese të KQZ-së dhe në Kolegjin Zgjedhor.
- Të garantojë në bashkëpunim me drejtoritë e tjera të institucionit, zbatimin e vendimeve të Gjykatës, ku KQZ ka qenë palë ndërgjyqëse.
- Të asistojë organet drejtuese të KQZ-së në proceset e shqyrtimeve administrative të ndërmarra prej tyre në zbatim të ligjit zgjedhor dhe ligjeve të veçanta.
- Të kërkojë prova, dokumenta, informacione mga administrata e KQZ-së për të gjitha paditë, ankesat apo kallëzimet ndaj KQZ-së.
- Të administrojë proçesin e emërimit të ekspertëve kontabël, për auditimin e fondeve të përfituara dhe të shpenzuara nga partitë politike dhe aktet e KQZ të nxjerra në zbatim të tyre për kontrollin financiar të Partive Politike.
- Të koordinojë veprimtarinë juridike në strukturat e posacme, dekriminalizimit dhe Financimit të Partive Politike.
- Të administrojë dhe mbikëqyrë proceset administrative të cilat ngarkojnë KQZ-në për kryerjen e tyre.
- Të administrojë raportet e monitorimit të hartuara nga Enti Rregullator për monitorimin e fushatës zgjedhore.
- Të administrojë dhe monitorojë matricën e akteve nënligjore të drejtorisë juridike dhe të institucionit.
- Të japi konsulencën juridike në veprimtarinë e KQZ-së.
- Kryen herë pas here detyra të tjera që i ngarkohen nga eprorët.
- Kushtet minimale që duhet të plotësojnë kandidatët për ngritjen në detyrë janë:
- Të jetë nëpunës civil i konfirmuar të një kategorie më të ulët, në të njëjtin institucion apo institucione të tjera të shërbimit civil.
- Të mos ketë masë disiplinore në fuqi.
- Të ketë të paktën një vlerësim pozitiv, mirë ose shumë mirë.
- Të përmbushë kriteret e veçanta të përcaktuara në shpalljen për konkurrim.
- Kërkesat e veçanta për këtë vend pune janë;
- Të ketë arsim të lartë, master shkencor, në Shkenca Juridike.
- Përvoja: Eksperiencë në punë jo më pak se 5 vjet në pozicione të nivelit të ulët drejtues në administratën publike.
- Të ketë njohuri të gjera të politikave në shërbimet juridike, legjislacionit, procedurave sipas veprimtarisë që mbulon drejtoria.
- Njohuri shumë të mira të procedurave administrative, profesionale.
- Aftësi për të përcaktuar objektiva, vendosur prioritete dhe respektuar afate.
- Aftësi për të planifikuar, rishikuar dhe koordinuar punën e stafit nën varësi.
- Aftësi shumë të mira komunikimi, prezantimi, aftësi analitike dhe fleksibilitet në pranimin e metodave dhe procedurave të reja.
- Të disponojë dëshmi/certifikatë dhe të flasë e të shkruajë një gjuhë të BE, avantazh anglisht.
- Kandidatët do të vlerësohen për njohuritë e tyre në këto fusha:
- Njohuritë për Kushtetutën e Republikës së Shqipërisë;
- Ligjin nr.10019, datë 28.12.2008, “Kodi Zgjedhor i Republikës së Shqipërisë,i ndryshuar;
- Kodin e Procedurave Administrative;
- Ligjin nr.119/2014, “Për të drejtën e informimit”;
- Njohuritë mbi Ligjin nr. 90/2012, “Për administrimin dhe funksionimin e Administratën Shtetërore”
- Njohuritë mbi Ligjin nr. 152/2013 “Për nëpunësin civil ”;
- Ligjin nr.9131 ,datë 08.09.2003 “Për rregullat e etikës në Administratën Publike”
- Kandidati duhet të dërgojë me postë ose dorazi në një zarf të mbyllur, në zyrën e Protokollit të KQZ-së, dokumentet e dosjes së tij personale:
- Letër motivimi për aplikim në vendin vakant;
- Një kopje të jetëshkrimit (V);
- Fotokopje e diplomës nëse aplikanti disponon një diplomë të një universiteti të huaj, atëhere ai duhet ta ketë të njëhësuar atë pranë ministrisë përgjegjëse për arsimin;
- Fotokopje e listës së notave nëse ka një diplomë dhe listë notash, të ndryshme me vlerësimin e njohur në Shtetin Shqiptar, atëhere aplikanti duhet ta ketë të konvertuar atë sipas sistemit shqiptar;
- Një fotokopje e librezës së punës e plotësuar;
- Vërtetim i gjendjes gjyqësore; çertifikata të kualifikimeve, trajnimeve të ndryshme;
- Fotokopje e letërnjoftimit;
- Aktin e deklarimit të statusit të nëpunësit civil të nivelit të ulët drejtues;
- Formularin e vlerësimit të punës për periudhën Janar – Qershor për vitin 2020;
- Vërtetim nga punëdhënësi i fundit, që aplikanti nuk ka masë disiplinore në fuqi.
Afati i fundit i dorëzimit të dokumentave është data 04.11.2020, jo më pak se 15(pesëmbëdhjetë) ditë
kalendarike nga data e shpalljes.
Njësia përgjegjëse me datë 13.11.2020, jo më vonë se 10 (dhjetë) ditë nga data e mbylljes së pranimit do të shpallë lista e vlerësimit paraprak të kandidatëve që do të vazhdojnë konkurimin sipas rendit alfabetik. në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”, në faqen zyrtare të KQZ- së dhe në stendën e informimit të publikut.
Kandidatët që nuk plotësojnë kushtet minimale të ngritjes në detyrë dhe kushtet e veçanta renditen në një listë të veçantë, në të cilën tregohen arsyet e mosplotësimit të kërkesave. Lista administrohet nga njesia përgjegjëse dhe nuk bëhet publike. Kandidatët që nuk janë kualifikuar njoftohen individualisht nga njesia përgjegjëse.
Ankesat nga kandidatët paraqiten në njësinë përgjegjëse, brenda 5 ditëve kalendarike nga shpallja e listës dhe ankuesi merr përgjigje brenda 5 ditëve kalendarike nga data e depozitimit të saj.
Konkurimi-testimi me shkrim dhe intervista e strukturuar me gojë, do të bëhet në datë 25.11.2020, në mjediset e KQZ- së, në orën 10-00.
- c)Mënyra e vlerësimit të Kandidatëve;
Kandidatët do të vlerësohen nga Komiteti i Pranimit për Ngritjen në Detyrë, i ngritur pranë institucionit të KQZ-së.
Totali i pikëve të vlerësimit të kandidatit është 100, të cilat ndahen përkatësisht:
- 20 pikë për dokumentacioin e dorëzuar (ekperience, trajnime, kualifikime të lidhura me fushën përkatëse, si dhe 2 vlerësimet e fundit pozitive);
- 40 pikë për intervistën e strukturuar me gojë
- 40 pikë për vlerësimin me shkrim.
Lista e fituesve me 70 pikë e lartë (70% të pikëve) do të njoftohet në datën 26.11.2020.
Ankesat nga kandidatët paraqiten në Njësinë Përgjegjëse, brenda 3 ditëve kalendarike nga shpallja e listës dhe ankuesi merr përgjigje brenda 5 ditëve kalendarike nga data e depozitimit të saj.
Kandidati Fitues do të shpallet nga njesia përgjegjëse në datën në datën 04.12.2020.
Shpallja e fituesit do të bëhet: në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”, në faqen zyrtare të KQZ-së dhe në stendën e informimit të publikut.
KOMISIONERI SHTETËROR I ZGJEDHJEVE
Drejtoria e Burimeve Njerëzore